BakeShop
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Płatności, wysyłka, odbiór

I. Płatności i wysyłka

Wszystkie płatności odbywają się w taki sposób, że firma LeDuvel i obsługa sklepu BakeShop.pl nie ma dostępu do żadnych danych finansowych klienta (numerów kart płatniczych, loginów i haseł, stanów rachunków itp.)

Sklep BakeShop.pl umożliwia następujące sposoby płatności:

1. Szybkie płatności elektroniczne za pośrednictwem platformy Przelewy24.pl

Operatorem platformy Przelewy24.pl jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068.

Platforma Przelewy24.pl umożliwia szybkie przelewy elektroniczne z konta bankowego, płatności kartą bankową debetową lub kredytową, płatności BLIK, SkyCash, Google Pay, Apple Pay. Szybkie płatności są możliwe z kont we wszystkich bankach o zasięgu krajowym oraz z kont w zdecydowanej większości lokalnych banków spółdzielczych.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez Przelewy24. Jeśli dokonałeś płatności przez Przelewy24, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres sklep@BakeShop.pl, podając numer zamówienia i numer płatności w systemie Przelewy24, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.

Na wpłynięcie potwierdzenia płatności przez Przelewy24 czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.

Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.

 

2. Przelew natychmiastowy za pośrednictwem platformy Autopay.pl

Operatorem platformy Autopay Spółka Akcyjna z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320590, NIP 585-13-51-185, Regon 191781561, o kapitale zakładowym w wysokości 2 205 500 PLN (w całości opłaconym), nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego i wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych pod numerem IP17/2013.

Platforma Autopay umożliwia szybkie przelewy elektroniczne z konta bankowego, płatności kartą bankową debetową lub kredytową, płatności BLIK, SkyCash, Google Pay, Apple Pay. Szybkie płatności są możliwe z kont we wszystkich bankach o zasięgu krajowym oraz z kont w zdecydowanej większości lokalnych banków spółdzielczych.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez Autopay. Jeśli dokonałeś płatności przez Autopay, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres sklep@BakeShop.pl, podając numer zamówienia i numer płatności w systemie BlueMedia, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.

Na wpłynięcie potwierdzenia płatności przez BlueMedia czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.

Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.

 

3. Płatności natychmiastowe PayPal

Operatorem platformy PayPal jest PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulavard Royal, L-2449 Luksemburg, numer w rejestrze handlowym: R.C.S. Luxembourg B 118 349, numer VAT: LU22046007; firma jest nadzorowana przez luksemburską komisję nadzoru sektora finansowego Commission de Surveillance du Secteur Financier (lub CSSF). Siedziba CSSF: 283, route d'Arlon, L-1150 Luksemburg. 

Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez PayPal. Jeśli dokonałeś płatności PayPal, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres sklep@BakeShop.pl, podając numer zamówienia i numer płatności PayPal, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.

Na wpłynięcie potwierdzenia płatności PayPal czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.

Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.

 

4. Płatności natychmiastowe BLIK

Płatności BLIK dokonywane są za pośrednictwem  Autopay Spółka Akcyjna z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320590, NIP 585-13-51-185, Regon 191781561, o kapitale zakładowym w wysokości 2 205 500 PLN (w całości opłaconym), nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego i wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych pod numerem IP17/2013.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez Autopay. Jeśli dokonałeś płatności BLIK, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres sklep@BakeShop.pl, podając numer zamówienia i numer płatności BLIK, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.

Na wpłynięcie potwierdzenia płatności BLIK czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.

Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.

 

5. Przesyłka za pobraniem

Należność za kupiony towar uiścisz na ręce kuriera lub przy odbiorze przesyłki z Paczkomatu InPost. Kurierzy zwykle są wyposażeni w terminale płatnicze, co daje możliwość płatności bezgotówkowej kartą płatniczą – nie ma jednak gwarancji, że będzie tak w każdym przypadku, więc dla pewności przygotuj gotówkę. Płatności w Paczkomatach InPost są przyjmowane wyłącznie bezgotówkowo.

Możliwość płatności za pobraniem istnieje tylko przy wysyłce Kurierem Inpost oraz przy wysyłce do Paczkomatu Inpost.

Realizacja zamówienia rozpocznie się niezwłocznie po jego złożeniu.

Skorzystanie z tej metody płatności kosztuje 4 zł.

 

II. Dostawa

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są dostępne w naszym magazynie.

Czas wysyłki: Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze do godz. 16:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16:00 oraz w dni wolne od pracy wysyłamy następnego dnia roboczego. Odstępstwa od tego harmonogramu możliwe są w okresach świątecznych (Wigilia, między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem) oraz w tzw. długie weekendy. Zawsze w takich wypadkach informujemy o tym z wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej.

Metody i koszty dostawy: Dla zamówień detalicznych o wartości do 299,99 zł dostawa jest płatna (koszty podajemy poniżej). Dla zamówień detalicznych o wartości od 300 zł dostawa jest darmowa.

Sklep BakeShop.pl umożliwia następujące metody dostawy:

1. Firma kurierska InPost - koszt 19 zł

2. Paczkomaty InPost - koszt 12 zł

3. Firma kurierska DHL - koszt 19 zł

4. Firma kurierska PicKPack - koszt 19,50 zł

5. DPD Pickup (dostawa do punktu odbioru lub automatu paczkowego) - koszt od 9,90 do 12,90 zł (zależnie od wagi przesyłki)

6. DPD Kurier - koszt od 15 do 19 zł (zależnie od wagi przesyłki)

Ponadto w przypadku zamówień składanych od czwartku godz. 16 do piątku godz. 16 można skorzystać z usługi Paczka w Weekend, świadczonej przez InPost za dodatkową opłatą 6,80 zł. Firma inPost deklaruje dostarczenie przesyłki do paczkomatu w ciągu weekendu (zwykłe przesyłki są dostarczane do paczkomatów od poniedziałku do piątku).

Dla zamówień o wartości od 300 zł wszystkie rodzaje przesyłek oprócz PickPack są darmowe.

Numer przesyłki podajemy w wiadomości o nadaniu paczki oraz w Panelu Klienta (dla zarejestrowanych posiadaczy Konta Klienta w naszym sklepie), a także w karcie zamówienia na platformie Baselinker, do której unikalny link przesyłamy wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Przesyłki można śledzić na stronach każdego z przewoźników.

Firma kurierska PicKPack działa wyłącznie na terenie Warszawy i zamówienia złożone w dni robocze do godz. 14:00 dostarcza tego samego dnia wieczorem. Pozostali wymienieni przewoźnicy zwykle dostarczają przesyłki w ciągu od 1 do 3 dni roboczych.

Całkowity czas realizacji zamówienia stanowi sumę określonych wyżej czasu wysyłki oraz czasu dostarczenia przez przewoźnika.

 

III. Odbiór przesyłki

1. Przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich

Podczas odbioru prosimy w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan przesyłki (czy opakowanie nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość jest w stanie nienaruszonym).

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki:

Jeśli towar wygląda na uszkodzony - prosimy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować nas e-mailem o tym fakcie. Paczka w takiej sytuacji zostaje do nas zwrócona, po jej otrzymaniu ponownie wyślemy do Państwa zamówione produkty. Jeśli prześlą nam Państwo na adres  sklep@BakeShop.pl zdjęcia uszkodzonej paczki wraz z informacją o jej zwróceniu zamówione produkty wyślemy ponownie bez oczekiwania na dotarcie do nas pierwszej paczki.

Jeśli opakowanie jest uszkodzone, ale towar wygląda na nieuszkodzony - mogą Państwo zdecydować się na potwierdzenie odbioru z jednoczesnym spisaniem z kurierem na miejscu, w dniu doręczenia przesyłki, protokołu szkody z dokładnym opisem uszkodzenia opakowania oraz zawartości i oznaczeń ostrzegawczych na paczce. Protokół prosimy przesłać do naszej firmy e-mailem na adres sklep@BakeShop.pl wraz ze zdjęciami uszkodzonego opakowania i produktu. Po otrzymaniu protokołu zgłosimy reklamację u przewoźnika, a z Państwem będziemy uzgadniać (telefonicznie lub e-mailem) dalszy sposób postępowania z zamówieniem.

WAŻNE: Przyjęcie przesyłki i pokwitowanie jej odbioru bez spisania protokołu szkody jest dla przewoźnika jednoznaczne z przyjęciem jej 'w stanie nienaruszonym'. W takim wypadku regulamin świadczenia usług przewoźnika uniemożliwia nam złożenie reklamacji i obciążenie go odpowiedzialnością za zniszczenie produktu lub opakowania.

2. Przesyłki za pośrednictwem Paczkomaty InPost

Przy odbiorze prosimy dokładnie sprawdzić stan przesyłki (czy opakowanie nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość jest w stanie nienaruszonym).

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy udokumentować je fotografiami i bezpośrednio przez paczkomat zainicjować składanie reklamacji zgodnie z § 13 pkt. 5 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o., a następnie wypełnić Formularz reklamacyjny, wysyłany przez InPost na e-mail Odbiorcy, oraz przesłać zdjęcia i kopię wypełnionego formularza na adres  sklep@BakeShop.pl.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń niewidocznych w chwili odbioru przesyłki należy udokumentować je fotografiami, następnie zgłosić się do placówki Inpost i sporządzić tam protokół szkody zgodnie z § 13 pkt. 7 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.,  nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki z paczkomatu. Zdjęcia dokumentujące uszkodzenia oraz kopię protokołu szkody prosimy przesłać na adres sklep@BakeShop.pl.

WAŻNE: Zgodnie z § 11 pkt. 2 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. odebranie przesyłki bez zgłoszenia reklamacji przez Odbiorcę jest dla przewoźnika jednoznaczne z przyjęciem jej 'w stanie nienaruszonym'. W takim wypadku regulamin świadczenia usług przewoźnika uniemożliwia nam złożenie reklamacji i obciążenie go odpowiedzialnością za zniszczenie produktu lub opakowania.

 

Sposób postępowania w przypadku zamiaru odstąpienia od umowy (to uprawnienie przysługuje konsumentom) oraz korzystania z gwarancji i rękojmi jest opisany na stronie Zwroty i reklamacje

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium