BakeShop
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

🚀 Darmowa dostawa od 150 zł !📦

Płatności, wysyłka, odbiór

I. Płatności i wysyłka

Wszystkie płatności odbywają się w taki sposób, że firma LeDuvel i obsługa sklepu BakeShop.pl nie ma dostępu do żadnych danych finansowych klienta (numerów kart płatniczych, loginów i haseł, stanów rachunków itp.)

Sklep BakeShop.pl umożliwia następujące sposoby płatności:

1. Szybkie płatności elektroniczne za pośrednictwem platformy Przelewy24.pl

Operatorem platformy Przelewy24.pl jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068.

Platforma Przelewy24.pl umożliwia szybkie przelewy elektroniczne z konta bankowego, płatności kartą bankową debetową lub kredytową, płatności BLIK, SkyCash, Google Pay, Apple Pay. Szybkie płatności są możliwe z kont we wszystkich bankach o zasięgu krajowym oraz z kont w zdecydowanej większości lokalnych banków spółdzielczych.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez Przelewy24. Jeśli dokonałeś płatności przez Przelewy24, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres sklep@BakeShop.pl, podając numer zamówienia i numer płatności w systemie Przelewy24, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.

Na wpłynięcie potwierdzenia płatności przez Przelewy24 czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.

Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.

 

2. Przelew natychmiastowy za pośrednictwem platformy BlueMedia.pl

Operatorem platformy BlueMedia.pl jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk - Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 205 500 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185; wpisana do rejestru dostawców usług płatniczych pod numerem IP17/2013, do rejestru instytucji pożyczkowych pod numerem RIP000109, do rejestru pośredników kredytowych pod numerem RPK002057, do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych pod numerem 11050.

Platforma BlueMedia.pl umożliwia szybkie przelewy elektroniczne z konta bankowego, płatności kartą bankową debetową lub kredytową, płatności BLIK, SkyCash, Google Pay, Apple Pay. Szybkie płatności są możliwe z kont we wszystkich bankach o zasięgu krajowym oraz z kont w zdecydowanej większości lokalnych banków spółdzielczych.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez BlueMedia. Jeśli dokonałeś płatności przez BlueMedia, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres sklep@BakeShop.pl, podając numer zamówienia i numer płatności w systemie BlueMedia, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.

Na wpłynięcie potwierdzenia płatności przez BlueMedia czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.

Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.

 

3. Płatności natychmiastowe PayPal

Operatorem platformy PayPal jest PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulavard Royal, L-2449 Luksemburg, numer w rejestrze handlowym: R.C.S. Luxembourg B 118 349, numer VAT: LU22046007; firma jest nadzorowana przez luksemburską komisję nadzoru sektora finansowego Commission de Surveillance du Secteur Financier (lub CSSF). Siedziba CSSF: 283, route d'Arlon, L-1150 Luksemburg. 

Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez PayPal. Jeśli dokonałeś płatności PayPal, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres sklep@BakeShop.pl, podając numer zamówienia i numer płatności PayPal, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.

Na wpłynięcie potwierdzenia płatności PayPal czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.

Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.

 

4. Płatności natychmiastowe BLIK

Płatności BLIK dokonywane są za pośrednictwem  Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk - Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 205 500 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185; wpisana do rejestru dostawców usług płatniczych pod numerem IP17/2013, do rejestru instytucji pożyczkowych pod numerem RIP000109, do rejestru pośredników kredytowych pod numerem RPK002057, do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych pod numerem 11050.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez BlueMedia. Jeśli dokonałeś płatności BLIK, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres sklep@BakeShop.pl, podając numer zamówienia i numer płatności BLIK, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.

Na wpłynięcie potwierdzenia płatności BLIK czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.

Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.

 

5. Przesyłka za pobraniem

Należność za kupiony towar uiścisz na ręce kuriera lub przy odbiorze przesyłki z Paczkomatu InPost. Kurierzy zwykle są wyposażeni w terminale płatnicze, co daje możliwość płatności bezgotówkowej kartą płatniczą – nie ma jednak gwarancji, że będzie tak w każdym przypadku, więc dla pewności przygotuj gotówkę. Płatności w Paczkomatach InPost są przyjmowane wyłącznie bezgotówkowo.

Możliwość płatności za pobraniem istnieje tylko przy wysyłce Kurierem Inpost oraz przy wysyłce do Paczkomatu Inpost.

Realizacja zamówienia rozpocznie się niezwłocznie po jego złożeniu.

Skorzystanie z tej metody płatności kosztuje 4 zł.

 

II. Dostawa

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są dostępne w naszym magazynie.

Czas wysyłki: Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze do godz. 12:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 12:00 oraz w dni wolne od pracy wysyłamy następnego dnia roboczego. Odstępstwa od tego harmonogramu możliwe są w okresach świątecznych (Wigilia, między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem) oraz w tzw. długie weekendy. Zawsze w takich wypadkach informujemy o tym z wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej.

Metody i koszty dostawy: Dla zamówień detalicznych o wartości do 149 zł dostawa jest płatna (koszty podajemy poniżej). Dla zamówień detalicznych o wartości od 150 zł dostawa jest darmowa.

Sklep BakeShop.pl umożliwia następujące metody dostawy:

1. Firma kurierska InPost - koszt 19 zł

2. Paczkomaty InPost - koszt 12 zł

3. Firma kurierska DHL - koszt 19 zł

4. Odbiór osobisty z magazynu w Pruszkowie

Ponadto w przypadku zamówień składanych od czwartku godz. 16 do piątku godz. 12 można skorzystać z usługi Paczka w Weekend, świadczonej przez InPost za dodatkową opłatą 6,80 zł. Firma inPost deklaruje dostarczenie przesyłki do paczkomatu w ciągu weekendu (zwykłe przesyłki są dostarczane do paczkomatów od poniedziałku do piątku).

Dla zamówień o wartości od 150 zł wszystkie rodzaje przesyłek są darmowe.

Numer przesyłki podajemy w wiadomości o nadaniu paczki oraz w Panelu Klienta (dla zarejestrowanych posiadaczy Konta Klienta w naszym sklepie), a także w karcie zamówienia na platformie Baselinker, do której unikalny link przesyłamy wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Przesyłki można śledzić na stronach każdego z przewoźników.

Wszyscy wymienieni przewoźnicy zwykle dostarczają przesyłki w ciągu od 1 do 3 dni roboczych.

Całkowity czas realizacji zamówienia stanowi sumę określonych wyżej czasu wysyłki oraz czasu dostarczenia przez przewoźnika.

 

III. Odbiór przesyłki

1. Przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich

Podczas odbioru prosimy w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan przesyłki (czy opakowanie nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość jest w stanie nienaruszonym).

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki:

Jeśli towar wygląda na uszkodzony - prosimy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować nas e-mailem o tym fakcie. Paczka w takiej sytuacji zostaje do nas zwrócona, po jej otrzymaniu ponownie wyślemy do Państwa zamówione produkty. Jeśli prześlą nam Państwo na adres  sklep@BakeShop.pl zdjęcia uszkodzonej paczki wraz z informacją o jej zwróceniu zamówione produkty wyślemy ponownie bez oczekiwania na dotarcie do nas pierwszej paczki.

Jeśli opakowanie jest uszkodzone, ale towar wygląda na nieuszkodzony - mogą Państwo zdecydować się na potwierdzenie odbioru z jednoczesnym spisaniem z kurierem na miejscu, w dniu doręczenia przesyłki, protokołu szkody z dokładnym opisem uszkodzenia opakowania oraz zawartości i oznaczeń ostrzegawczych na paczce. Protokół prosimy przesłać do naszej firmy e-mailem na adres sklep@BakeShop.pl wraz ze zdjęciami uszkodzonego opakowania i produktu. Po otrzymaniu protokołu zgłosimy reklamację u przewoźnika, a z Państwem będziemy uzgadniać (telefonicznie lub e-mailem) dalszy sposób postępowania z zamówieniem.

WAŻNE: Przyjęcie przesyłki i pokwitowanie jej odbioru bez spisania protokołu szkody jest dla przewoźnika jednoznaczne z przyjęciem jej 'w stanie nienaruszonym'. W takim wypadku regulamin świadczenia usług przewoźnika uniemożliwia nam złożenie reklamacji i obciążenie go odpowiedzialnością za zniszczenie produktu lub opakowania.

2. Przesyłki za pośrednictwem Paczkomaty InPost

Przy odbiorze prosimy dokładnie sprawdzić stan przesyłki (czy opakowanie nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość jest w stanie nienaruszonym).

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy udokumentować je fotografiami i bezpośrednio przez paczkomat zainicjować składanie reklamacji zgodnie z § 13 pkt. 5 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o., a następnie wypełnić Formularz reklamacyjny, wysyłany przez InPost na e-mail Odbiorcy, oraz przesłać zdjęcia i kopię wypełnionego formularza na adres  sklep@BakeShop.pl.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń niewidocznych w chwili odbioru przesyłki należy udokumentować je fotografiami, następnie zgłosić się do placówki Inpost i sporządzić tam protokół szkody zgodnie z § 13 pkt. 7 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.,  nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki z paczkomatu. Zdjęcia dokumentujące uszkodzenia oraz kopię protokołu szkody prosimy przesłać na adres sklep@BakeShop.pl.

WAŻNE: Zgodnie z § 11 pkt. 2 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. odebranie przesyłki bez zgłoszenia reklamacji przez Odbiorcę jest dla przewoźnika jednoznaczne z przyjęciem jej 'w stanie nienaruszonym'. W takim wypadku regulamin świadczenia usług przewoźnika uniemożliwia nam złożenie reklamacji i obciążenie go odpowiedzialnością za zniszczenie produktu lub opakowania.

3. Przesyłki odbierane osobiście w magazynie w Pruszkowie

Punkt odbioru: DMT Centrum Logistyczne, Panattoni Park Pruszków, ul. Parzniewska 18, 05-800 Pruszków, czynne poniedziałek-piątek w godz. 8.00-17.00. Po odbiór należy się zgłosić po otrzymaniu e-mailowej informacji, iż paczka jest gotowa do odbioru.

Podczas odbioru prosimy na miejscu dokładnie sprawdzić stan produktów, w przypadku zastrzeżeń odmówić ich przyjęcia, udokumentować zdjęciami powód zastrzeżeń i przesłać je wraz z opisem do naszej firmy e-mailem na adres sklep@BakeShop.pl.

Sposób postępowania w przypadku zamiaru odstąpienia od umowy (to uprawnienie przysługuje konsumentom) oraz korzystania z gwarancji i rękojmi jest opisany na stronie Zwroty i reklamacje

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium